عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










اگه عشقت کورم کنه
مهم نیست
حس بودنت
قشنگ تر از دیدن دنیاست!...

***

***

***

***

***

***

****

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

****

***

***

 

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

مرد که تو باشی... زن بودن خوب است....
از میان مذکر های دنیا...فقط کافیست پای تو درمیان باشد.
نمیدانی ...برای توخانم بودن چه کیفی دارد.

_________________________


نظرات شما عزیزان:

ت
ساعت15:01---15 ارديبهشت 1392
بی مزه بود

hanie
ساعت18:36---13 آذر 1391
من اولین باره اومدم اینجا خیلی عکسات ومطالبت زیباست سعی میکنم همیشه بیام

hanie
ساعت18:34---13 آذر 1391
من اولین باره اومدم اینجا خیلی عکسات ومطالبت زیباست سعی میکنم همیشه بیام

hanie
ساعت18:32---13 آذر 1391
من اولین باره اومدم اینجا خیلی عکسات ومطالبت زیباست سعی میکنم همیشه بیام

نداجوون 
ساعت14:18---5 تير 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری خیلی خوشم اومد موفق باشی

lovely girl
ساعت20:07---25 خرداد 1391
ايول به خوووووووووودم

ما اينيم ديگه...

انقده از اين حالت موووووووووو خوشم مياد كه نگوووووووووو...

موهاتم مثل وبت خوشملن...

خودتم نيم رخ ديدم خوشملشييييييي
پاسخ:tashakor lotf darin valo khoshgel nistam man


lovely girl
ساعت21:23---18 خرداد 1391
سلااااام عزيزم

واااااااي وبت محشره.حرف نداره.ممنون از زحماتت

راستي يكي از عكس ها خودتي؟

از حالت موهات حدس زدم
پاسخ:salam mamnonam ohom doros hads zadin


میلاد
ساعت18:58---15 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری برای تبدل لینک با یکی از بزرگترین وبلاگ های بلاگفا ابتدا ما را اسم بزرگترین وبلاگ لینک کن سپس بیا تو قسمت نظرات وبلاگ بگو با چه اسمی لینکت کنم
پاسخ:khodet bokon man hoselasho nadaram :) alan hame ina bara inbod ke begi man bozoram haaaa


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br